Au mai ramas

-917Zile -12Ore -46Minute -49Secunde

 

Dan Cristian Popescu, viceprimarul sectorului 2, vrea reduceri pentru cetățenii care își plătesc taxele și impozitele on line

Dan Cristian Popescu, viceprimarul Sectorului 2: Pentru siguranța cetățenilor sunt necesare încă o ieșire la stația de metrou Pipera și controale ale pompierilor
21/09/2018
Dan Cristian Popescu, viceprimarul Sectorului 2, vrea o nouă subunitate de pompieri și mașini de intervenție moderne
27/11/2018
Arata toate

Dan Cristian Popescu, viceprimarul sectorului 2, vrea reduceri pentru cetățenii care își plătesc taxele și impozitele on line

Printr-o scrisoare transmisă lui Eugen Teodorovici, ministrul Finanțelor Publice, Dan Cristian Popescu, viceprimarul sectorului 2, solicită modificarea legislației pentru ca din anul 2019 să se introducă o reducere de până la 5% din impozitul/taxa datorată pentru contribuabilii care optează pentru plata online.

Sectorul 2 al Municipiului București depune toate eforturile pentru a transforma administrația publica locală astfel încât să satisfacă exigențele contribuabililor și să optimizeze accesul acestora la serviciile publice utilizând mijloacele moderne. În acest sens amintim doar câteva proiecte implementate cu succes în relația cu contribuabilii:

  • Sectorul 2 a fost prima instituție din România înrolată în Sistemul Național Electronic de Plăți (ghiseul.ro);
  • Sectorul 2 a facilitat independența totală a contribuabililor față de interacțiunea directă a acestuia cu funcționarul public prin implementarea, începând cu anul 2018, a Platformei ATLAS, care permite vizualizarea dosarului fiscal, obținerea certificatelor fiscale semnate electronic, plata impozitelor și taxelor datorate, transmiterea și recepționarea actelor administrativ fiscale emise precum și declararea bunurilor nou dobândite, toate online (www.impozitelocale2.ro).
  • Accesul contribuabililor la serviciile directe oferite de Direcția Venituri Buget Local Sector 2 (mă refer la cei care optează pentru modul tradițional de lucru, la ghișeu) a fost simplificată prin introducerea Programării online, în care cetățenii își pot alege data și ora la care se pot prezenta, fiindu-le alocate 15 minute pentru soluționarea cererilor, evitând astfel timpul petrecut la coadă.

 

”În acest context, devine cu atât mai necesară stimularea la plată a contribuabililor prin oferirea unei bonificații suplimentare cetățenilor care optează pentru servicii online de plată, degrevând astfel instituțiile statului de cheltuieli suplimentare cu personalul (casieri), cheltuieli cu amenajarea spațiilor pentru respectarea cadrului legal privind lucrul cu numerar etc”, a declarat Dan Cristian Popescu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *